coste de llamada

El precio máximo por minuto de este servicio es de 41 céntimos desde la red fija y 77 céntimos desde la red móvil, impuestos icluidos.

Cerrar
902 64 64 28 Contacto

Movelia Faqs
¿Com puc contactar amb Movelia?

A través del nostre Call Center 902 33 55 33  on t’atendrem de dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 i els dissabtes i diumenges de 9 a 14:00 y de 16:00 a 19:00.

Si ho prefereixes, pots utilitzar l’apartat AJUDA ONLINE que es troba a la part superior de la pàgina d’inici de la web, o enviar-nos un correu electrònic a info@movelia.es
 


¿Com puc comprar un bitllet?

Pots realitzar les teves compres de forma ràpida i segura  a través de la web. Si tens qualsevol dubte, pots consultar l’apartat “guia de compra” des de la pàgina d’inici.
També, si ho prefereixes, a través del nostre Call Center 902 33 55 33  on t’atendrem de dilluns a divendres de 08:00 a 20:00 i els dissabtes, diumenges i festius de 09:00 a 14:00 i  de 16:00 a 19:00
O en la teva Agència de Viatges.


¿Puc viatjar amb animals?

Si es tracta d’un trajecte nacional, s’admeten gossos i gats sempre que vagin en una cistella de transport rígida i, depenent de la Companyia, sedats. Viatjaran sempre en el maleter de l’autocar. S’admet un sol animal per autocar i haurà de pagar un petit suplement en funció de la Companyia. Pots consultar les condicions de transport en l’apartat “suplements” de la pàgina d’inici.
En trajectes internacionals, està totalment prohibit viatjar amb animals.


¿Puc portar la bicicleta?

Si es tracta d’un trajecte nacional, pots portar la teva bicicleta mitjançant el pagament previ d’un suplement. Hauràs de portar-la degudament embalada perquè no faci malbé l’equipatge d’altres viatgers.
Pots  consultar les condicions de transport en l’apartat “suplements” de la pàgina d’inici.


¿Puc viatjar amb una planxa de surf?

Si es tracta d’un trajecte nacional, pots viatjar amb la teva planxa de surf mitjançant el pagament previ d’un suplement. Pots consultar les condicions de transport en l’apartat “suplements” de la pàgina d’inici.


¿Es pot pujar directament a l’autobús amb el bitllet electrònic?

Sí. Amb la impressió del bitllet electrònic pots anar directament a l’autocar, tant en trajectes nacionals com internacionals.
En algunes Companyies, i només en trajectes nacionals, pots accedir a l’autocar presentant el localitzador del teu bitllet juntament amb el teu DNI, NIE o Passaport.


¿Pot viatjar una altra persona diferent a la que apareix en el bitllet?

No. Els bitllets adquirits a través d’Internet són nominatius i intransferibles. Si la documentació del passatger no correspon a les dades que figuren en el bitllet, aquest quedarà invalidat i el passatger haurà d’adquirir un altre bitllet nou per viatjar.


¿Què succeeix si no puc imprimir el meu bitllet?

En cas que no t’hagi estat possible imprimir el bitllet i la Companyia amb la que viatges no et permeti accedir únicament amb el localitzador, pots sol•licitar la impressió del teu bitllet en el Punt de Venda. En trajectes internacionals és obligatori portar imprès el bitllet electrònic.
 


¿Quins són els avantatges de viatjar en Classe Supra +?

El servei Supra+ és equivalent a viatjar en Primera Classe, tant per les característiques de l’autocar (seients de pell, possibilitat de seleccionar seients individuals..) com pels serveis que s’ofereixen a bord (hostesses, servei d’àpats i assistència personalitzada).


Pots consultar les característiques dels serveis de Classe SUPRA+ i SUPRA ECONOMY a l’enllaç corresponent de la pàgina web.


¿Tenim tarifes especials per a grups?

A la majoria de les Companyies pots trobar tarifes especials per a grups fins amb un 30% de descompte, depenent dels trajectes i dates de viatge. Actualment, aquestes tarifes especials estan disponibles només a través d’Agències de Viatges.


¿Amb quant de temps d’antelació puc canviar o anullar el meu bitllet?

Pots anullar el teu bitllet fins a 2 hores abans de la sortida, amb la consegüent penalització, en funció de la Companyia i si has realitzat prèviament canvis en el teu bitllet. Pots consultar l’apartat de “Condicions generals”.




2012 (c) Movelia Tecnologías, S.L. | Calle Santa Leonor, 65 (Avalon parque empresarial, Edificio A) 28037 Madrid | Teléfono: 902 64 64 28 | info@movelia.es | C.I.F: B-83038539